- Level Foundation
- المدة 3 ساعات hours
- الطبع بواسطة Coursera Project Network
-
Offered by
عن
في نهاية هذه الدورة، سوف تكون قد تعرفت بالإجمال على التطبيق زينديسك. ستتعلم كيفية استعمال التطبيق، وكيفية إنشاء حسابك الخاص في الباقة المجانية لتجربة الخدمة، كما ستتعرف على أهم مميزات التطبيق وتسعير كل باقة اشتراك. كما ستتعلم كيفية تثبيت زينديسك للدردشة وكيفية ضبط إعدادات قنوات التواصل الاجتماعي، وإضافة أفراد الفريق والمستخدمين النهائيين ومجموعات المؤسسة. كما ستصبح قادرا على إنشاء تذاكر للعملاء وتخصيصها لوكيل معين أو مجموعة كما ستُكَوِّن فكرة عن القوانين والأنظمة المتعلقة بالتذاكرالوحدات
رحلتك التعلمية
1
Assignment
- اختبار مقيم بالدرجات: اختبار مسودة فهم مشروعك
1
Labs
- كيفية استعمال التطبيق زينديسك
1
Readings
- كيفية استعمال التطبيق زينديسك
Auto Summary
Discover the essentials of using Zendesk with this comprehensive course designed for beginners in IT and computer science. Guided by expert instructors from Coursera, you will learn how to navigate and utilize Zendesk effectively, from setting up your free trial account to exploring its key features and subscription plans. This 180-minute course covers everything you need to know, including installing Zendesk for chat, configuring social media channels, adding team members and end-users, and organizing groups within your organization. You will also gain the skills to create and manage customer tickets, assigning them to specific agents or groups, and understanding the rules and regulations associated with ticket management. With free access to this course, it's an excellent opportunity for anyone looking to enhance their customer service capabilities using Zendesk.

Lamia Labello